mandag den 9. april 2007

Flere katte og en forvildet høne

"Ønskekattene" er færdige
Die von den Enkeln gewünschten Katzen sind fertig
Mine børnebørn havde ønsket sig en Amigurumi-kat hver og havde selv valgt farverne til dem. Den sidste kat blev færdig i går - og jeg har hygget mig med at hækle dem - uden dead-line. Fordi jeg ikke gad lave andet i går, fik den røde kat til Trine endda familieforøgelse - en lille trøstpræmie, fordi hendes kat blev færdig sidst. Den blå kat har efter hvad rygtet fortæller, mistet sine knurhår. Malthe (6 år) kunne ikke li' dem.








"Haute couture"

Påskehønsene har fundet nye hjem, og den store hvide høne fik lavet sin rede om til hatteskygge - og så var den hjemme. Gad vide, hvad de siger til den i gymnasiet?

2 kommentarer:

Christa sagde ...

Hej Ingeborg!
Åh så skønne de kære katte er. Jeg har endnu kun fået lavet een, men har planer om flere.
K.h. Christa

Britta sagde ...

Rigtig fine misser du har lavet. Den hat kommer da til at vække opsigt. Det kan jo være den danner mode :-)
Hilsen Britta T.