mandag den 4. november 2019

I SOMMERHUS OM EFTERÅRET


Jeg/vi er vilde med vand - og siden vi for 2 år siden solgte vores elskede sejlbåd Sweetie har vi været glade for at kunne få lov til at bruge sønnens og svigerdatterens sommerhus lidt syd for Kalundborg. 
Jeg har aldrig sat mine ben i en flyvemaskine og kommer heller ikke til det. Ferie sydpå må alle andre gerne have for sig selv. Råt vejr er sagen for os og det fik vi rigtig meget af i sidste uge. 






Så siger GPS´en " ANKOMST"



Her bor mange ældre mennesker i deres sommerhuse året rundt, men det er sjældent man møder dem på stranden og vejene. Selvom vi nyder at være i sommerhuset, tror jeg ikke at jeg ville bo i et sommerhus året rundt. Det er ikke fordi vi overrender kulturelle begivenheder på vores egn - slet ikke, men det er jeg ligesom mæt af fra min tid i den kulturelle verden.... og måske også lidt desillusioneret? 








En postkasse - ikke som de andre. Postbudet må da blive "glad i låget" når han kommer til den.
(Jeg har fjernet efternavnet, som er lige så specielt som postkassen) :-)


En giftig fluesvamp - så skøn og eventyrsagtig


Jeg kom for sent til at tage billeder af solnedgangen. Det går hurtigt på denne tid af året. Fra sommerhuset er der en skøn udsigt til himmel og hav. Ikke to dage er ens.


Da vi skulle sætte kursen mod Jylland efter en uges tid var der næsten havblik. 


Med Sprogø om bagbord under de lavt liggende skyer.

Ingen kommentarer: