torsdag den 2. februar 2006

Maskingarn og strikkeprøver


Strikkeprøve af et lækkert blandingsgarn: Kaschmir,merino,viscose,PA


Det tager lang tid at vikle, scanne osv. her er uld/acryl farver

Ih hvor jeg roder rundt med min søsters maskingarn, som jeg næsten ikke kan slippe igen, men det har jo aldrig været meningen at jeg skulle beholde det hele selv - der er dog grænser for hvor meget isolering der skal til. Garnerne er alle af super-kvaliteter, nogle med kaschmir, andre af cashwool, merino, uld& acrylblandinger og
rene bomuldskvaliteter. Endelig er der næsten 10 kg af det skønneste angoragarn, som både kan bruges 1- og 2 trådet. Nøj, hvor er det lækkert. Af de fleste garner har jeg kun 1 eller 2 spoler. Til nogle kvaliteter har jeg lavet strikkeprøver. Hvis du har lyst til at se mit private lille garnlager, kan det gøres her:
http://pg.photos.yahoo.com/strikinge
Meeeen jeg bliver først færdig omkring den 10. februar, når jeg har hentet det sidste garn hos min søster i Flensborg.
Selvfølgelig besvarer jeg gerne spørgsmål - og reserverer til senere levering

Ingen kommentarer: