tirsdag den 6. oktober 2009

Leg med uskarpe fotos

En gang imellem laver jeg lige, hvad jeg har lyst til - i stedet for at lave ingenting. Jeg havde taget et par billeder i haven, fordi vi allerede skriver OKTOBER måned og alting, årstiden taget i betragtning stadigvæk ser fint ud, selvom træerne bliver lidt tynde i toppen. Desværre blæste det lidt for meget til at jeg kunne få skarpe billeder i kassen men jeg forelskede mig totalt i de mange farver i det meget uskarpe billede. Det var et fint billede til at lege med i Photofiltre, som er et gratis billedbehandlingsprogram til download.

Manchmal mache ich gerade das, wozu ich Lust habe - besser als gar nichts zu machen :-). Heute habe ich mit ein paar mislungenen Fotos vom Garten in dem Bildbearbeitungsprogramm Photofiltre gespielt.

Her er det oprindelige uskarpe billede

Udsat for lidt fiksfakserier

Et andet forsøg på sløring

Her har jeg forsøgt med "digital oliemaling"

Det er vældig sjovt at lege med programmet og oftest er det de mislykkede fotos, som bliver bedst.

Ingen kommentarer: