lørdag den 29. oktober 2005

Sommerens sidste roser


Efter et par dages tiltrængt regn skinnede solen igen i dag, hvor SWEETIE skulle på land igen - ak ja, så gik den sejlsæson. Den startede "træls", med dårligt vejr, men det blev det rådet bod på næsten fra august til november. Roserne bliver ved med at blomstre, men mon ikke det er sommerens sidste roser jeg kunne plukke ind i dag. Jeg har igen haft stor oprydningsdille, og sat en masse af mit strikkegarn til salg på QXL sammen med nogle andre ting, som ventede på en ny ejer. Blandt andet mit moschino bælte - og jubii - det gik væk som varmt brød. Men min gemal bemærkede tørt: "Så er der jo plads til nyt" - og jeg kan da ikke gøre hans ord til skamme. Lidt strik bliver det også til i dag. Jeg strikker på en taske, som skal filtes i vaskemaskinen. Den er riiigelig stor nu, så jeg er spændt på hvad den bliver til. Der kommer billede af den inden filtningen.

Ingen kommentarer: