tirsdag den 20. februar 2007

Inden sweateren er slidt op



Maskinstrikket sweater med broderi - og nye tapeter
Baumwollpullover mit der Maschine gestrickt - mit der Hand bestickt - 10 Jahre alt und Tapetenwechsel ( nur mit dem Computer)

Inden min yndlingssweater er helt slidt op, vil jeg lige forevige den. Jeg har strikket den på maskinen og broderet med DMC garn. Først fulgte jeg diagrammet, men så fandt jeg ud af at brodere på livet løs og ikke tage det så nøje om der blev et sting mere eller mindre. Farverne blev også efter hvad der var på lager - og det var mange på det tidspunkt. Det fremgår vist tydeligt af billedet at jeg har fundet et nyt legetøj, som jeg kæmper med p.t. Det hedder Paint-shop- Pro og siges at være nemt ?! Der er i hvert fald ting, som jeg vil komme til at elske at lege med. Derfor endte billedet sådan - men sjovere end originalen - altså ikke mig!

Mønster fra ret- og vrangsiden og det tog længst tid at hæfte ender.

Muster von der rechten und linken Seite - viele viele Enden zum vernähen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke et værk - den er virkelig flot lavet, Ingeborg! Kan godt forstå den er yndlingssweater.
:-) Britt

Laila-H sagde ...

Du laver nogle meget flotte trøjer, africa er også bare rigtig flot.
Tapetet ser lidt vildt ud
Hilsen Laila

Anonym sagde ...

O Gott, ich bin dieser Sprache nicht mächtig und außerdem fehlen mir die Worte! Ja, vor 10 Jahren habe ich auch solche verrückt-schöbnen und aufwändigen Sachen gemacht, jedoch bin ich davon abgekommen, weil man schlichtere Teile viel öfter und anders kombiniert tragen kann. Aber Hut ab! Der Pulli ist toll!
LG Karin
P.S. Das mit den Turnschuhen und Gummistiefeln hab ich mir auch überlegt. Aber die muß man, glaube ich, mindestens 2 Nr. kleiner nehmen.