torsdag den 24. januar 2008

Julesager - jeg er vist lidt bagud!

Det var så den jul anno 2007

Dejligt med skumringshygge, men det går mod lysere tider allerede!


Endelig måtte der tages hul påsolbærrommen fra i sommer og det gode er at jeg må ha' den for mig selv!

Mere til sidebenene


December

er en ganske travl måned i vores familie med ikke færre end 4 fødselsdage, og ingen skal snydes. Derfor havde jeg bestemt at jeg ville lege at det var juleaften den 18. december, for at den sidste uge ikke skulle blive for hektisk. Det var herligt at have god tid til alle forberedelser, selvom det er fristende liiiige at føje noget til det oprindelige "program".

Januar

er gerne den måned, hvor der tages beslutning om at der skal spares på kalorierne fremover, men derfor kan jeg jo godt præsentere lidt julemad.:-)

Det har jo sat sig de steder det skulle, ville, men helst ikke måtte :-)


3 Ænder stegt den 23.december - bare nemt juleaften.

Det er virkelig ikke til at smage at ænderne har "overnattet i stegt tilstand" og så er man fri for at stå med alt det fedtede stads, lave sovs osv. mens der er forvejen er hektisk i køkkenet.




Ingen kommentarer: