onsdag den 27. februar 2008

Det blev en dejlig nøstepind



En nøstepind med en historie

Hurra! mit fundne bordben, som Vesterhavet bragte med sig til den danske kyst, er af Carl-Erik blevet forvandlet til denne smukke nøstepind - lige efter mit ønske. Carl-Erik er en af mine trofaste EDB-kursister og har trædrejning som hobby. I grunden troede jeg at det ville tage lang tid før træet var tørt nok til at kunne drejes. Det er dejligt at eje så smukke ting, som er fremstillet med kærlighed for materialet. Nu har jeg et livslangt minde om vores dejlige ferie ved Vesterhavet og Carl-Erik. Tak for det-


Så smukke nøgler kan man vinde med en nøstepind


Træskålen er et Genbrugsfund til 1 kr.




Garnskålen er antik og har været i familiens eje i snart 200 år



Hvilken historie har bordbenet mon?

Ingen kommentarer: