mandag den 18. februar 2008

Naturens kunstværker


Die Kunstwerke der Natur



Naturens underværker
Det er så fascinerende for mig at gå langs en strand og samle de opskyllede muslinger og andet vraggods op. Jeg blev da også rigtig til grin da jeg samlede et flot mahognibordben op og tog det med hjem. I morgen vil jeg spørge en af mine EDB-kursister om han vil være sød og dreje mig en nøstepind af bordbenet. Jeg havde bildt mine børnebørn ind at det stammede fra Kaptajn Klo's skib :-). De tvivlede. Malthe fandt en ægte flaskepost fra Holland. Det bliver spændende at høre hvor flasken er blevet smidt i havet af postens afsender.

Lommer fulde af sten vi absolut måtte have med




Her er mit ægte mahogni-bordben som skal blive til en nøstepind

Aus dem angeschwommenen Tischbein? aus Mahagoni werde ich mir eine hübsche Nöstepinne drechseln lassen

Ingen kommentarer: