lørdag den 30. oktober 2010

Dejlige dage ved Vesterhavet


Vores Guldbryllupsrejse kunne kun gå til Vesterhavet. Et herligere sted skal man lede efter længe. Vi var så heldigige at få et værelse på Badepensionen Klitgaarden i Henne og det er bestemt ikke sidste gang vi kommer der. Et dejligt stort værelse med køleskab og mulighed for at brygge kaffe + et stort dejligt badeværelse var lige efter ønske og behov. Pensionen serverer et dejligt morgenmåltid med venlig personlig betjening, Vi var endda for dovne til at få os en "fin guldbryllupsmenu" i en af de mange restauranter, men nøjedes med den medbragte mad.


Værelset var veludstyret og vi klarede os med den medbragte kartoffelsalat og frikadeller.







Som forventet var vejret en blandet fornøjelse, men hvad betyder det, når man har det rigtige tøj på. Da vi ankom om torsdagen var der fint vejr, fredag formiddag regnede det - men derefter var der solskin de næste dage.
Vi elsker lange gåture langs stranden. Her føler man rigtig, hvor lillebitte et sandskorn man er i den store sammenhæng. Mine indtryk fra Vesterhavet har jeg samlet i en lille film som jeg har lagt på YouTube. Det er første gang jeg prøver det, så bær over med mig. Det var ikke planen at billederne skulle havne der, men efter at jeg har fået en iMac, har jeg lyst til at lege med dets mange billedprogrammer.

Ingen kommentarer: