lørdag den 18. august 2007

Pirouette - vejr




En grimasse der kan passe

Pirouetten tager sig nu bedst ud når den er på, så gemalen blev bedt om at være fotograf. Forudsætningen er at han bare skal trykke på en knap. Så er det med at finde en grimasse, der kan passe, og selvfølgelig kan han ikke lade være med at stå og efterabe og gøre nar..... Grrrrr. Og 5 "skud" er maksimum for ham. Men tak alligevel Måske er modellen også bare utaknemmelig.

Når jeg fik pirouetten fotograferet i dag, var det fordi der var en, som spurgte om jeg havde mere af garnet. Og ja, det har jeg - rigeligt. Måske skulle jeg tænke på at hækle nogle bølgetæpper af det. Kun af de to farver, eventuelt med en tynd mørk viskosetråd sammen med garnet med passende afstand. Endelig kunne jeg også mikse de to farver til en meleret tråd, og så er der jo straks 4 variationer. Det må da blive til et luksustæppe.


2 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Nøj, hvor er den smuk! Og farverne er da bare guddommelige. Jeg tror, at det kunne blive et meget smukt tæppe af resterne, men trøjen er nu stadig det bedste.

Kh Karen S

Angelikas quilts and knits sagde ...

Superflot ! Og jeg kender situationen udmaerket ;-)) Det er svaert at se mild og begavet ud, naar manden bag kameraet bruger en million sekunder paa at trykke paa knappen ;-))
Strikkehilsner
Angelika i Sydslesvig