fredag den 27. juni 2008

Gæt hvad jeg har gang i

Intet strik uden lydbog
Stricken ohne Hörbuch geht nicht - dieses ist ein neuer Zick-Zack Pullover mit 3/4 Ärmel.
Haven kræver ikke ret meget af mig i denne tid - og det blæser for meget til at vi kan tage ud og sejle. Til gengæld sidder jeg på terassen med lydbog og strikketøjet. Jeg strikker af en dejlig silke/viscose/acryl blanding, som jeg tidligere har strikket af. Og jeg er næsten færdig med bullen. Denne model skal dog have 3/4 lange ærmer og da jeg helst vil have zig-zag mønster på dem også, kræver det lidt hovedregning uden lydbånd.
Det er forresten en dejlig engelsk serie af Elizabeth Jane Howard om en slægts tilværelse før - under og efter 2. verdenskrig. Serien er indtalt af min yndlings-indlæser, som hedder Agnethe Bjørn. Hendes måde at læse op på og selve stemmen er dejlig.

Ingen kommentarer: