fredag den 21. juli 2006

Udsigten fra de sidste ugers strikkehjørne

Udsigten over Kolding Fjord - fra mit strikkehjørne ombord på dækket
Hr. Hansen tager sig en dukkert

De sidste mange dage er vi taget ud på Lillebælts bølger hver formiddag. Omkring en ½ times sejlads fra havnen er der en bøje, som vi har været heldige at kapre hver dag, så det er blevet til "Peters bøje". Et rigtigt driverliv - med lidt strik, læsning, kryds+tværs og snak. Ind i mellem skal vi da også have tømt madkurven og de kolde øller. I dag er jeg blevet ½ færdig med et sjal og en jordbærhue i bomuld.
Se lige, hvor godt jeg i 50 år har passet på gemalen min, som fylder 71 i år.

3 kommentarer:

Silkemor sagde ...

Ja, jeg ved jo at du forkæler din mand, meeeeeen jeg tror nu også at det ungdommelige udseende ligger lidt i generne, OG så er han jo sportsmand, ikke? Men stadig ser han ikke ud til at være en dag over 50:-))))

Kh Kirsten

Hygge-Strik sagde ...

Hej Ingeborg
Jo du har ret med hensyn til din mand, han ser godt ud, nu har han også en dejlig hustru, det er sikkert derfor.
Flot lille "jolle" i har, det må være pragtfuldt at tage afsted, det er sundt for sjælen.
Knus fra Bebiane

Christa sagde ...

Hej du ;-))
Nejjjjj - der er ikke meget "Rysteribs" over ham!!
Rysteribs ... er det mon ikke sådan nogen som du og jeg, når vi bliver rigtigt gamle :-)))))
Knus Christa!