onsdag den 27. december 2006

Angora bolero - strikketid 6 timer

Juledekorationen på kommoden i entreen



Angora bolero - julegave til Cecilie på 14
Angora bolero strikket på maskine
Cecilie ønskede sig en grå bolero med 3/4 lange ærmer og afrundede kanter for- og bag.
Det vil sige hun ønskede sig den ikke, men erklærede frejdigt sidste gang hun var på besøg: "Farmor jeg har et projekt til dig". Nu skal den pakkes ind og lægges under juletræet. Den blev færdig på under 6 timer den 23. 12., takket været mit DesignaKnit program. Desværre er jeg ikke rigtig blevet du's med programmet, så de runde kanter måtte jeg selv regne mig til på baggrund af en "maskeudskrift", som jeg så kunne tegne på. Straks efter jul vil jeg prøve at sætte mig ind i programmets forskellige nye funktioner. Desværre er programmet ikke så logisk bygget op som andre programmer - og musen kan ikke bruges til at trække med - i hvert fald har jeg ikke fundet ud af at gøre det - hvis man altså kan andet end at klikke med musen?




Ingen kommentarer: